пятница, 15 января 2016 г.

ЧУДОвий, "ЧУДЕСний", "ЧУДОтворний" спосіб будівництва першого "ЧУДА (дива) СВІТУ" – єгипетських пірамід.




Авторський аматорський фільм 

"ЧУДОтворний КОРАБЕЛЬНИЙ (ЦИКЛОПІЧНИЙ) спосіб будівництва єгипетських пірамід".  https://www.youtube.com/watch?v=rnc7dP988mI


Існує велика кількість версій щодо способу будівництва кам'яних єгипетських пірамід.
Наприклад, такі:
1)
 Француз Ж. Лауер і англієць І. Едвардс вважапи, що кам'яні блоки робітники витягували нагору, в монтажну зону піраміди, що будувалася, по похилим насипам з глини, які вимощувалися гладенькими кам'яними плитами (після укладання того чи іншого шару з камяних блоків плити знімалися, насип досипилася, і плити знову вкладалися на насип).


Під кінець будівництва тільки одна насип у 20 градусів похилості була б майже 600 м завдовжки і сягала б берегів Нілу, а об'єм глини майже дорівнював би об'єму самої піраміди. До того ж відвалів глини ніде біля пірамід не знайдено.
2) 




3) 
Версія чеського дослідника Павела Павела: кам'яні блоки витягувалися на верх піраміди, що будувалася по похилим площинам, які спиралися на тіло піраміди.



4) 
Є версія і про використання будівельниками шадуфів (важелів), за допомогою яких блоки з нищої ступеньки піраміди піднімалися на вищу ступеньку. Але такі пристрої не могли бути застосовані на дуже вузьких ступенях піраміди. Та й дуже небезпечно було їх застосовувати: найменший неправильний рух людини, яка разом з іншими робітниками з усіх сил натискала на такий важіль, коштував би їй здоров'я і, найвірогідніше  – 
життя. 

Картинка з Вікіпедії:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%B4%D0%B0_%D0%A5%D0%B5%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B0#/media/File:Gravure-herodote.jpg

5)
 Французький хімік Жозеф Давидовиц 
запропонував  версію
про відливку блоків з вапнякового бетону прямо на
верху піраміди, що будувалася. 
https://ru.wikipedia.org/wiki
Однак  ця версія має суттєвий недолік: вона передбачає величезну кількість людей, які мали б готувати  біля підніжжя піраміди величезні заміси цементного розчину 
та під палючим сонцем носити цементний розчин у кулях на її верх, піднімаючись по ступеням піраміди, або ж передавати кулі з розчином з однієї ступені на іншу   вищу. Цікаво, а через кілька годин (днів) сам пан Давідовиць втратив би свідомість від такої каторжної, неймовірно виснажливої роботи? Чи він думає, що в Стародавньому Єгипті ЖИТТЯ людини не цінувалося? 
Ні, навпаки, ЖИТТЯ в Стародавньому Єгипті вважалося найбільшою цінністю, і про це свідчить звичай муміфікувати ЗАВМЕРЛІ тіла ПРАВЕДНИКІВ, і не тільки царів (фараонів) та вельмож, а й простих людей. До того ж піраміди слугували НАОЧНИМ НАГАДУВАННЯМ всім людям про те, що має бути найважливішим у їхньому житті: ЗБЕРЕГТИ В СОБІ ПРАВЕДНУ ДУШУ - "БА". До речі, у праСЛОВ'ян ДУША також називалася "БА". Звідси "БАБА", "БАтько", "БАтьки", "БАтьківщина" та слово "БАяти", тобто говорити по-ДУШАМ.   
  
Висновок: Всі перелічені версії можна назвати "бурлацько-мордувальними", адже вони передбачають неймовірно великі непродуктивні витрати праці та колосальних витрат енергії людських м'язів.



Всі існуючі "бурлацько-мордувальні" версії щодо способу зведення пірамід зумовили ХИБНІ висновки істориків про жорстокість фараонів, які, нібито, звели свої піраміди-усипальниці на кістках сотен тисяч рабів.

5) 
Є ще й така версія:


Однак ця версія не витримує критики, адже в мідно-кам'яному віці, в оні часи – часи інтелектуальної могутності жерців з міста Он, які володіли секретами ЧУДОдійного способу переміщення величезних каменів на велику висоту, ось таких шківів ще не існувало (їх ще не винайшли):


6) 
Оригінальною є "теорія" швейцарця Еріха фон Дéнікина, яку він виклав у книзі "Kолісниця богів" (1968) а нею було знято одноіменний фільм, який фінансувала Німецька авіотранспортна компанія Lufthansa)  
  https://www.youtube.com/watch?v=gxFTWLjQhJY


Еріх фон Дéнікин стверджує, що люди, які користувалися примітивними знаряддями праці, не спроможні були збудувати такі велетенські піраміди з великих і дуже важких монолітів. Це, на його переконання, зробили або ж косміти (інопланетяни), або ж піраміди збудували земляни за допомогою подарованого космітами НОУ ХАУ. 
Еріх фон Дéнікин, який на своїй "теорії" заробив мільйони долларів і став володарем п'ятизіркових отелів у швейцарському місті Давосі, настільки переконаний в її істиності, що без остраху пообіцяв половину свого фінансового "царства" тому, хто пред'явить беззаперечні докази та експериментально доведе, що піраміди збудували люди (земляни), а не представники позаземної цивілізації.  
Однак "теорія" Еріха фон Дéнікина про палеоконтакти землян з космітами недооцінює інтелектуальні здібності, а відтак – можливості добре освічених людей стародавніх цивілізацій, на плечах яких стоїть цивілізація сучасна.


Суть моєї версії:






ПЕРЕМІЩЕННЯ ( ВИШТОВХУВАННЯ !!! КОРАБЛЕМ ("однооким" ЦИКЛОПОМ) на велику ВИСОТУ (!) і прямо в МОНТАЖУ ЗОНУ (!) піраміди, що будувалася, ЛАНЦЮГА (!) з кам'яних блоків 
по ПОХИЛІЙ дерев'яній ДРАБИНІ ("драбині богів"), складеній з брусів (кругляку), кожен з яких СПИРАВСЯ на СТУПЕНЬКУ піраміди і ОБПИРАВСЯ на ГРАНЬ кам'яного блоку. 

Такий ланцюг з монолітів був схожий на сучасний залізничний потяг (рос.– желєзнодорожный состав).

На початку будівництва піраміди Хеопса було 16 КОРАБЛІВ морського типу (великих) у ДОКАХ, в які подавалася ВОДА з проритого від Нілу КАНАЛА– 
по 4 КОРАБЛЯ у ДОКАХ з кожної сторони піраміди

Чому, ймовірно, сáме 16 виштовхувальних пристроїв (кораблів у доках) діяли біля Великої піраміди ?
У 1953 році археологічна експедиція єгиптянина Гонейма виявила біля піраміди Хеопса (на відстані 8 метрів від її стін) кам'яний док перекритий великими плитами. Всередині доку знаходився великий корабель з кедру. Цей корабель морського типу має розміри: 43,5 м завжовжки, 5 м у ширину та 8 м у висоту. Після 16-річної реконструкції і виставили на оглядини туристами у скляному павільйоні біля Великої піраміди. Єгиптологи вважають, що це "ЛАДдія (човен) Хеопса", яку встановили в док для того, щоб душа цього фараона як сина бога Сонця-РА, мала змогу ходити по небу. 
Однак, я вважаю, що таке трактування призначення корабля, виявленого біля підніжжя піраміди Хеопса, є хибним, тому що в інших доках, які були виявлені пізніше, кораблів не було. Чому доки були пустими (без кораблів)? – це питання пов'язане сáме з 
корабельним способом будівництва пірамід. Та про це 
трохи пізніше. А зараз звернемо увагу на те, що з кожної сторони піраміди (233,33 м)  могло поміститися по 4 корабля такої ж довжини, як і виявлена "ЛАДдія Хеопса".
https://uk.wikipedia.org
Схема піраміди Хеопса у розрізі свідчить, що кам'яні блоки переміщувалися на верх піраміди, що будувалася, з 4-х сторін.

Така ЧУДОдійна будівельна технологія давала можливість за одну хвилину вкладати в тіло піраміди Хеопса – 2,5  блоки (за умови, якщо робота ні на мить не призупинялася).
(Довідка: В тілі піраміди Хеопса приблизно 2.300.000 блоків. Геродот повідомляє, що ця піраміда будувалася 20 років по 3 місяці щорічно під час розливу Нілу, тобто всього 60 місяців. В кожному єгипетському місяці було 30 днів. Тому 30 [днів] х 60 [місяців] = 1800 [днів]. Припустимо, що кожної доби робочий день тривав 12 годин, тобто вдень. У хвилинах робочий день тривав: 60 [хвилин в годині' х 12 [годин[ = 720 [хвилин]). Усього будівництво тривало: 
720 [хвилин за день] х 1800 [днів] = 1.296.000 [хвилин]. 
Отже, за умов 12-годинного робочого дня в тіло піраміди Хеопса за одну хвилину вкладалося: 
2.300.000 [блоків] : 1.296.000 [хвилин] = 1,77 [каменя за хвилину]. 
Якщо робочий день тривав 10 годин, то за одну хвилину робітники вкладали і тіло піраміди Хеопса: 
2.300.000 [блоків] : 1.080.000 [хвилин] = 2,13 [каменя за хвилину]. 
Виходячи з того, що БЕЗУПИННОЇ роботи не могло бути в принципі, є підстави стверджувати, що продуктивність праці 
на будівництві піраміди Хеопса 
в середньому дорівнювала 
2,5  3 каменя за хвилину.
Та продуктивність праці в окремих термінах часу могла бути ще вищою, адже одночасно біля підніжжя піраміди Хеопса працювало до 16-ти виштовхувальних пристроїв (кораблів у доках).
До речі, КОРАБЕЛЬНИЙ (ЦИКЛОПІЧНИЙ) спосіб виштовхування великих каменів на велику висоту виключав використання людей як тяглової сили і передбачає мінімальні (але необхідні) НЕПРОДУКТИВНІ витрати праці, а саме: на риття каналу від Нілу до будівельного майданчика, риття котлованів і влаштування в них кам'яних доків із задвижками, які дозволяли подавати з каналу і випускати з доків воду, встановлення в доках кораблів.
До того ж, така технологія зумовила пірамідальну форму величезних надгробків над усипальницями фараонів, адже саме переміщення блоків не вертикально вверх, а у напрямку похилої площини уможливили таке будівництво

Така технологія не потребує ЕНЕРГОНОСІЇВ, які використовує сучасна людська цивілізація, і може використовуватися там, де є РіКИ
--------------------------------------------------------------------------------

Основні ДЖЕРЕЛА вивчення проблеми:

 Вивчаючи різноманітну інформацію про будівництво Великої піраміди, я перш за все усвідомив, що ПЕРЕМІЩЕННЯ чогось на велику висоту може відбуватися, коли використовується:
а) сила (енергія) мязів людей або тварин;
б)  сила (енергія) пристроїв, механізмів, машин.

    Здійснюватися це може двома способами:

1) ВИТЯГУВАННЯМ; 2) ВИШТОВХУВАННЯМ.

Моя версія про КОРАБЕЛЬНИЙ (ЦИКЛОПІЧНИЙ) спосіб ПЕРЕМІЩЕНЯ великих каменів на висоту споруди, що будується, виключає використання енергії м’язів людей або тварин і передбачає ПЕРЕМІЩЕННЯ кам’яних блоків спосібом ВИШТОВХУВАННЯ.

Моя версія базується на інформації, яка викладена у герметичному (закритому) стилі:
1) в давньогрецьких міфах про циклопів;
2)  в поемах Гомера Іліада і Одіссея;  
3) в Геродотовому описі будівництва піраміди Хеопса, який він зробив також у герметичному стилі, навчившись цьому “мистецтву обманювати хитро” у свого кумира – Гомерa (Геродот написав першу “біографію” Гомера).
  
Так от, 1) у давньогрецьких міфах оповідується, що споруди з великих каменів (мегалітів), (а до них, наприклад, належали фортеця [з Левовими воротами] міста Мікени, Троянська фортеця та єгипетські піраміди) збудували “одноокі (!) багатосильні (!) людожери (!) циклопи”. Ось чому МЕГАЛІТИЧНІ споруди ще називаються ЦИКЛОПІЧНИМИ. А ще в міфах згадується про те, що під час зведення таких споруд МЕГАЛІТИ (ВЕЛИКІ КАМЕНІ), після виголошення ЧАРІВНОГО СЛОВА (!), САМІ (!) йшли нагору під музику Орфея.
Тут натяк на те, що ніхто з людей не тягнув і не штовхав моноліти-мегаліти на гору мегалітичної (циклопічної) споруди, що будувалася.
Що ж стосується чарівного слова, то й наші сучасники його чують на будівельних майданчиках. Це ніщо інше, як слово-команда ВІРА!, яка подається підкрановими робітниками кранівникам, коли треба підняти якийсь вантаж.
------------------------------------------------------------
    
Мої матеріали: 

1. Публікації в газеті Дніпродзержинського державного університету
    "Огонь Прометея".
2. Фільм "Загадка єгипетських пірамід".
 Режисер Регіна Тарасенко, оператор Петро Гордєєв.
https://youtu.be/4RApn-dfd8M                                                                             

3. Замітка Андрія Прокудіна в газеті "Киевские ведомости", 14 серпня 1993 р..

4. Лист моїм батькам від режисера фільму "Загадка єгипетських пірамідРегіни Тарасенко та її чоловіка, оператора Петра Гордєєва.

5. ....... ДАЛІ БУДЕ...    


                                                         
                
1.


2. Фільм "Загадка єгипетських пірамід"
Режисер Регіна Тарасенко, оператор Петро Гордєєв.

                               

08 серпня 1992 року . Тоді я погано себе почував, бо дуже хворів виразкою шлунку. Та попри це, в кадрі – я ще досить молодий, вродливий і романтично налаштований. Тут я разом з 10-річним племінником Вовою під час зйомки фільму "Загадка єгипетських пірамід", в
якому показана суть моєї версії про КОРАБЕЛЬНИЙ (ЦИКЛОПІЧНИЙ) спосіб ВИШТОВХУВАННЯ (!) ланцюжків, складених з багатотонних кам'яних блоків, по похилим дерев'яним драбинам НА ВЕЛИКУ ВИСОТУ – прямо у монтажні зони (!) піраміди, що будувалася. У 1993-2003 роках цей 15 хвилинний фільм, знятий на 16 мм кольорову кіноплівку, 5-6 разів демонструвало Дніпропетровське телебачення. Це тема для ПОВЧАЛЬНОЇ для наших сучасників книги про те, як стародавні єгипетські жерці з міста Он (греки називали його Геліополем, тобто містом Сонця) знали, як треба робити, і вміли РОБИТИ ВЕЛИКІ СПРАВИ, НЕ МОРДУЮЧИ (!) ЛЮДЕЙ. Не те, що робили, наприклад, КАТИ-СТАЛІНІСТИ, а використовуючи “ЧУДЕСА” ПРИРОДИ – її ЗАКОНИ – закони науки ФІЗИКИ, назва якої походить від імені давньогрецької богині ПРИРОДИ "Фюзіс". 


3.  Замітка Андрія Прокудіна в газеті
"Киевские ведомости", 
14 серпня 1993 р.

4.  А це лист моїм батькам від режисера 
фільму "Загадка єгипетських пірамід
Регіни Тарасенко і її чоловіка, 
оператора Петра Гордєєва:

5.  ....... ДАЛІ БУДЕ... 

Комментариев нет:

Отправить комментарий